Uvjeti dostave
Dostava & Besplatna dostava
Cijena dostave za Hrvatsku iznosi 5,90 €. Osiguranje pošiljke iznosi 0.90 €.
*Povremena promocija besplatne dostave iznad određenog iznosa bit će jasno objavljena i naznačena na webu, objavama na profilima društvenih mreža, reklamnim materijalima i sl.
2. Tko dostavlja?
Dostavljamo u suradnji s dostavnom službom Hrvatska Pošta Paket 24
Gore navedena dostavna služba prati načela transparentnosti i pažljivog postupanja s osobnim podacima u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (engl. General Data Protection Regulation – GDPR) i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka.
3. Rok dostave
Proizvodi naručeni u internetskoj trgovini 'FRIDA Shop' kreću na put u najkraćem mogućem roku. Općenito, internetska trgovina 'FRIDA Shop' omogućuje dostavu u roku od 1 do 3 radna dana od dana primitka narudžbe.
Dostava na otoke može potrajati i nešto duže. Tijekom praznika i vikendom rok dostave produžuje se za broj neradnih dana. U slučaju velikih gužvi, Black Friday i blagdanskih promocija, rok dostave može biti i duži.
Naćin plaćanja
Na koje sve načine možete plaćati?
1. Možete plaćati karticom (putem HT PayWay-a) :
Mastecard - jednokratno
Visa i Maestro - jednokratno i na rate, no samo za kartice koje izaje PBZ Card
Dodatne metode plaćanja :
Keks Pay , Aircash i PayPal
2. Moguće je i plaćanje direktnom bankovnom transakcijom/uplatom na račun – kada odaberete ovaj način plaćanja, dobit ćete e-mail s uputama za plaćanje ili poruku putem društvene mreže kako izvršiti uplatu.
3. Također, moguće je plaćati pouzećem što znači, da iznos narudžbe gotovinom platite dostavnoj službi koja vam dostavi paket.



2. Kako se vrši plaćanje?
Plaćanje karticom
Uz HT PayWay za izvršavanje usluge plaćanja. Mogućnost plaćanja na rate.
Plaćanje pouzećem
U slučaju pouzeća, kupnju ćete platiti dostavnoj službi koja vam dostavi paket.
Plaćanje direktnom bankovnom transakcijom/uplatom
Kupnju možete platiti direktnom bankovnom transakcijom/uplatom na račun. Nakon potvrde narudžbe, poslat ćemo Vam podatke za plaćanje putem e-maila ili u poruci, ako je riječ o komunikaciji na društvenim mrežama.
Molimo da se uplata izvrši u roku 24h od zaprimanja narudžbe ili prvi sljedeći radni dan. U slučaju neprimanja uplate, otkazat ćemo Vašu narudžbu. Primjer:
-
ako narudžbu izvršite u ponedjeljak (radni dan) tada očekujemo plaćanje u roku od 1 radnog dana (tj. utorak). Ako ne primimo uplatu, automatski ćemo otkazati vašu narudžbu.
-
ako narudžbu izvršite u petak poslijepodne ili vikendom ili praznikom, plaćanje očekujemo sljedeći radni dan (npr. ponedjeljak). U suprotnom, automatski ćemo otkazati vašu narudžbu.
Reklamacije
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte:
-
putem pošte na Na adresu – Svilena Nit d.o.o. , M. Getaldića 11 , 21000 Split
-
putem društvenih mreža (Facebook 'FRIDA Boutique' ili Instagram @frigord )
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Prigovor mora sadržavati podatke – Podnositelj prigovora (ime i prezime) ; Adresa za dostavu odgovora.
Povrat , zamjenu ili reklamaciju ne možemo odobriti u slučaju ako je artikl vidljivo korišten, opran , ako je skinuta etiketa ili je proizvod vidljivo oštećen, a da se ne radi o tvorničkoj grešci već je ista nastala uslijed nepažnje potrošača (Kupca) ili zbog dugotrajnog nošenja ili krivog načina održavanja.
Račun
Račun za kupnju primit ćete u paketu zajedno s kupljenim artiklima.
Zamjena i povrat
Za zamjenu i povrat artikla možete se javiti putem naše Facebook / Instagram stranice ili preko eMail adrese : svilenanit@gmail.com
U slučaju zamjene / povrata obavezno je priložiti račun.
Pravo na zamjenu ili povrat novca imate isključivo u roku 7 dana od preuzimanja paketa.
Nakon isteka navedenog roka, ne vraćamo novac, a proizvode vraćamo o vašem trošku.
Vraćeni proizvod ne smiju biti nošeni, oprani, oštećeni i moraju imate sve pripadajuće etikete.
Povrat, zamjenu ili reklamaciju ne možemo odobriti u slučaju ako je artikl vidljivo korišten, opran, ako je skinuta etiketa ili je proizvod vidljivo oštećen, a da se ne radi o tvorničkoj grešci već je ista nastala uslijed nepažnje potrošača (Kupca) ili zbog dugotrajnog nošenja ili krivog načina održavanja.
Trošak slanja u slučaju zamjene i povrata snosi kupac ( HP po važećem cjeniku).
U slučaju zamjene/povrata proizvoda , artikle poslati na adresu :
Butik 'FRIDA'
Hrvojeva 10
21000 SPLIT